Friday, August 27, 2010

- KELIRU -

aku keliru menjadi bisu...hehhehe..tu adalah lirik dlm lagu mende ntah..ttbe terlintas lak dlm fikiran aku..ermm..entry kali ni aku menulis time aku tgh berada dlm mengantuk n dalam keadaan keliru..keliru dgn hati aku..keliru dgn hidup aku..keliru dgn jiwa aku..ape yang patut aku lakukan???ermm..mendekati diri denganNYA..insyaALLAH..

keliru dalam membuat keputusan..dan mungkin 1 keputusan bakal merubah hidup aku pada masa akan dtg..aku tak boleh terburu2 dalam membuat keputusan..biarlah masa yang tentukan segalanya..selagi kekeliruan itu ada dalam diri aku..aku tidak dapat membuat keputusan dengan waras..aku harap sgt keputusan yang akan bakal aku buat dpt mengembirakan kehidupan aku di samping kehidupan seluruh family aku..insyaALLAH....yang paling penting hati aku..jiwa aku..telah dibaluti oleh ubat-ubat yang secara tak langsong boleh menyembuhkan segalanya ape yang aku rasa selami ini..kesakitan..penderitaan..kedukaan..

aku harapkan sinar kebahagiaan akan melingkari kehidupan aku pada masa akan datang..tapi biarlah masa yang akan menentukan sgala ketentuanNYA..Amin...

3 comments:

'AsYiKiN MoHaMeD said...

kak lin...moga dipermudahkan urusan dan ditetapkan hati dalam membuat keputusan...banyakkan berdoa dan beristikharah, insyaAllah apa yang diilhamkan kepada kita itu setelah kita memohon kepadaNya adalah yang terbaik tuk kita...ameen....=)

YuFFa said...

amin..tq syikin..akak mencari & memerlukan kekuatan utk menempuh hari mendatang...

sil said...

hanya kepadaNYAlah kita bersujud dan meminta. insyaALLAH Tuhan akan permudahkan jalan kak lin :)

jumaat ni hari yang indah, banyakkan doa dan amal lagi2 di bulan yang mulia ini. renung2kan dan slamat beramal ;D