Thursday, August 12, 2010

cabaran & dugaan

mmg sgt mencabar bile kelas bermula seawal 4.15 petang..arghh!!!!cabaran atau dugaan KAH???ni bukan SEAWAL..tp SELEWAT...huhuuu..terimalah keadaan ini.aku hanya mampu bersabar..sabar menghadapi dugaan ini..kepada student aku..sory..sy terpaksa menjalankan tanggungjawab mendidik korg..demi tugas & amanat...

hari ini..hari ke-2 di bulan Ramdhan..yea..2nd Ramadhan 1431H genap aku menjadi solo..yes!!!!!hehehehhe..ituKAH yang aku mahu??oh no!!!!dah nasib aku mcm ni..aku accept segalanya..ermm..mungkin ini takdir kehidupan ku..aku harapkan "abang" bahagia bersama pilihan dia..aku??adakah aku bahagia atas penderitaan aku sendiri??susah aku nak tulis..aku sanggup derita atas kebahagiaan org lain..biarlah aku berkorban demi CINTA sejati aku..JODOH??aku tak pasti siapakah jodoh aku..""dia" yang aku percaya jodoh aku..tp kini bukan milik ku..ermm..apelah naseb diriku..

dah malas nak pk pasal JODOH ni...biarlah aku mcm ni..sendiri..mengenang masa depan yang tak pasti kebahagiaan itu..AKU PASRAH~

2 comments:

sil said...

wah wah, pendidik berdedikasi. moga2 segalanya dipermudahkan utk kaklin. dugaan di masa kini utk mematangkan di masa depan. oh. cadangan buat novel tu memang bagus. kalaulah rajin nak tulis 0__0 wakaka.

sil said...

eh apasal komen xkeluar?