Saturday, August 21, 2010

|| bila rindu ||

aku rindu kan masakan mak aku..huuuu..lambat lagi nak balik raya~kenapa n mengapakah???ermm..aku kna bersabar dengan dugaan ini..ermm..kenapakah ada rindu itu???kenapakah perlu rindu itu???itulah namanyer anak yang solehah..hehhehehehe..solehah ker??amin..insyaallah..

aku rindukan nephew aku..aku juga rindukan dia & kamu~siapakah??entahlah...sape2 lah janji org tu tak tahu siapakah yg aku rindu..hehheheh..ermm..ptg ni menu berbuka ku makanan yg sgt ku gemari..hope menjadik la..hehhehe


2 comments:

sil said...

bila rindu, sebutlah namaku. heheh. macam pernah dgr je ayat tu. bial rindu anak buah, mesti jenguk anak buah baru terubat rindu. samalah macam kalau mengantuk, mesti tidur barulah terubat ngantuk tu. eh apa ni merepek.

YuFFa said...

hhahaa.hah asil tgh ngantok la tu ek??ermm..jom kta tdo..t taklah raya rindu nak tdo lak..hehehee