Tuesday, July 6, 2010

bile semester baru bermula~

time aku menulis nih..tak terkira bape byk kali ntah aku dok bersin membuang penyakit..tp aku tetap berpenyakit..huuuu..bulan permulaan semester baru ni la mencabar aku dgn sakit n keje yg sgt byk...tp i try my best~aku tau tanggungjawab aku...

bermula semester baru yg sgt mencabar aku ni coz aku kene mengajar sem 4 yg akan tamat.then subjek tu sgt mencabar coz byk add math...tp aku akan cube menjadik lecturer yg sporting..hehheheh..n paling mncabar..ble bulan puase nanti..kelas aku lak kol 4.15-5.15 (kelas teori)..mmg akan menjadik hampeh...hope sgt aku byk bersabar that time..insyaallah...

Alahmadulillah..even byk sgt cabaran ble jadik pendidik ni..buat aku semakin mengerti cabaran dalam hidup ni sgt mcm2...n sgt membuatkan aku menjadik insan yg sgt penyabar...for all my student sem 4..wait for me k.."sape dtg lambat kene bace sifir"..hehhehehe...

No comments: