Thursday, June 17, 2010

; malam yang sepi _^_

mood = sedih
hati = menangis
jiwa = terseksa
mmg tiap malam aku akan sepi..dan mmg tiap waktu..ketika dan saat hidup aku sgt sepi..aku selalu kata "sepi itu indah"...btol la indah coz takde org kacau..takde org bising..n takde gangguan dr sesape..n mmg btol "sepi itu indah"..keindahan tu hanyalah seketika coz aku tak dpt keindahan..yg aku dpt hanyalah sepi dan kesepian...

sebelum adanya 4 tahun yang lepas..hidup aku sgt bahagia..sgt indah dan sgt teruja setiap kali menikmati kehidupan walalu kengkadang aku terseksa dgn lakonan yg aku buat..aku berlakon hanya untuk orang yg paling aku syg dlm hidup aku..TAPI..semua tu hanyalah sementara..dgn sekelip mata kebahagiaan aku di rampas olehNYa..dan kebahagiaan serta kejujuran aku di khianati oleh insan yg paling aku sayang...aduhhhhh..bak kata pepatah " sudah jatuh ditimpa tangga"...

hari2 kulalui dgn lakonan..lakonan yg mengatakan aku tabah..aku kuat..tp hakikat yg kulalui selama 4 tahun ni adalah aku sedih..aku terseksa..aku kecewa..tiada siapa yang dpt mengubati luka2 yg telah ku dpt hanya kerana aku menyayangi insan bernama "LELAKI"...inikah hadiah bila aku menyayangi insan itu???apakah hadiah yang patut aku terima dengan kekecewaan aku in???selama ini pon persoalan aku pasti tiada jawapan..aku pasrah~

4 tahun aku cuba..cuba melupakan kisah silam..tp apakan daya..aku hanya insan biasa..aku tak mampu nak melupakan semua kenangan2 pahit dan manis..aku kalahhh..im loser..ble malam..sebelum terlena,pasti aku akan terimbau kembali semua kehidupan pahit, manis,getir...dan pasti lenaku bersama air mata kekecewaan..

adakah aku dilahirkan hanya untuk ditipu???ditipu oleh insan bernama LELAKI???aku tiada jawapan bg persoalan yg aku wujudkan itu..aku hanya insan biasa yg ada hati dan perasaan yg selalu dipermainkan..4 tahun aku boleh berdiri di atas kaki sendiri..kenapa tidak 10 tahun akan datang???

so kesimpulan..aku sendiri yg akan membuat keputusan untuk masa hadapanku..lonely is better..that words yg selalu keluar dr bibir comelku..hehehheee..

1 comment:

sil said...

ada ayat tak boleh blah kat hujung entri ni. kehkeh. kak, sabarlah. pasti sinar bahagia menanti esok hari. ecewah.