Wednesday, June 23, 2010

II :: di kala HUJAN :: II

dah 2 hari berturut-turut hujan turun pg2 yime aku nak bgon g keje..n membuatkan aku sgt malas nak bagon + malas gak nak g kje..tp memikirkan keje yg byk..aku gagahkan gak diri utk bgon pg..dok melaka ni aku dpt merasa pelbagai iklim khatulistiwa..hikhikkk.o_O. memula dok melaka aku asyik demam coz cuaca kat sini sgt panas..every month aku pasti akan demam..n pastinye aku demam coz tak dpt g soping..g men bowling..g tgk wayang..mmg demam jiwaku..

Tapi tahun ke-2 aku kat cini aku dah bleh terima perubahan zaman ni..perubahan tpt n perubahan duit aku..hehhehee..alhamdulillah..tahun ke-2 aku kat cini aku makin cekal tok hidup sorg n aku sendiri tak caya yg aku dah 4 years sendiri..membawa hati yang duka n jiwa yg lara...well, aku sgt gembira tinggal kat bumi bersejarah ni..sesangat..jiwa aku tenang..tp kenkdang tak tenang gak..huhuuuu..tp aku bersyukur sgt dpt keluar dari bumi yang byk buat aku kecewa dulu...n aku hope sgt jiwa aku n hati aku dpt sesuatu yg aku cari..sesuatu yg dpt mendamaikan jiwa aku..hati aku..InsayaAllah..amin..

No comments: