Thursday, May 27, 2010

aku insaN biaSa..

malam tadi diri aku terpanggil untuk menghubungi 'seseorang' untuk mengetahui berita mengenai diri 'seseorang'.....so dalam 45 minit aku bersembang n bercakap..dan baru kutahu kini aku adalah insan biasa..yang sgt biasa..

sebelum terlena sempat aku menitiskan air mataku yg telah lama aku simpan..aku sedar siapa diri aku..tapi aku tidaklah sejahat seperti yg dicanang-canangkan oleh 'seseorang'..hati kecilku berkata "'apa salah aku??'' aku ingin mencari kebenaran..tp kebenaran itu bukan milik aku kerana aku tidak akan dpat buktikan kebenaran itu walaupun hingga hujung nyawaku..hanya doa, kekuatan dan kesabaran dlm diri saja yg dpt menguatkan mantel utk aku meneruskan sisa kehidupanku kini..kebahagiaan aku telah terkubur..terkubur bersama kekecewaan dan kelukaan yang tiada siapa dpt mengerti..aku 'rindukan' ""dia""..tp biarlah kupendam rinduku bersama kenangan2 masa silamku...akan aku jadikan pengajaran utk aku meneruskan kehidupan masa akan dtg..biarlah '"dia"" bahagia bersama kehidupannya dan biarlah "'keluarganya"" gembira bersama kekayaannya..just let him go...

Andai aku ada sayap..aku ingin terbang jauhhh...jauhh dr segala kekusutan kehidupan ini..tp bagaimana harusku pergi dr segala dugaan ini????aku ingin bersendiri..sendiri bersama ketenangan...peace=)

No comments: