Friday, February 12, 2010

~cuti~

cuti2 raya cina..aku cuti lama raya cine nih..mcm aku lak yg clbrate raye cine.hhehehe.p aku tak tahu nak g mane.balik kg??ermm..akn ku fikirkan..semua org ble cuti je sure nak lik kg..p aku takde hati n perasaan pon nak lik kg..ntah la..aku pon tak tahu pe nak jd ngan diri aku nih..

cuti kali ni aku rasa mcm nak cari ketenangan..ketenagan yg mmg dah ada..p blom cukup tenang tok aku..hehehe.aku pon tgh blur..tak tahu nak buat pe cuti lame2 sampai seminggu.org laen sonok cte nak balik..aku??ntah..ermmm..aku pon tak tahu pe yg aku carik n nak lam life aku ni..adooyaiii~

No comments: