Wednesday, August 26, 2009

HOTEL SENTRAL, KEY ELL

Ble tgk jer title aku..compom2 org akan ckp wahhh...dok hotel..syok..best..nama pon mcm grand..but aku yang dok kat cini selama 12 hari mmg tak ase mcm grand pon..ase mcm hampehz ada la..huuuuuuuuuuu..terseksa..tertekan..terharu..sume yang TER tu mmg menyelubungi minda n perasaan aku la..

Hotel mcm ok la..dah nama pon hotel sume syok kan..tdo lam suasana mcm kat gurun...sejok..tp kesejokan tu lah yg membuatkan kulit aku bertukar menjadi kekeringan mcm ase ular nak tukar kulit lak..hahahahahahah..but aku bersyukur la..even mcm bosan tahap nak giler mcm dok penjara kajang pon..aku tetap bertahan mcm mempertahankan diri aku..(jERRYYY mmmg jahaTTTT...-dier karate spanbob aku))))wuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..

hahahahhahaha..aku sedang mengalami pembaharuan mantel tok merubah dari yang tertekan kepada yang normal coz aku akan menghadapi exam yang sgt bermakna tok my future...uhukkk...

rindu kat spanbob..rindu kat bantal..rindu kat tilam n rindu kat selandar...selandar di hatiku..hahahahh..mmg kat cini menguji keperkasaan jiwa aku la..terlalu penat n terlalu busan..n kat sini gak la buat pertama kalinya aku bangun bersahor..hahahha..mendidik diri menjadi seorang yang senang nak bangun pg...

well, aku menghadapi exam tomorrow n today aku kene study..mcm belajar balik lak kan..tp takpe la coz aku pon nak futher stdy..insyaAllah..Amin

2 comments:

faizburn said...

selamat berexam kak lin ooiiii.... ehehehe

Anonymous said...

hepo ke zios selandar tuh?neway cayok222